سلامت

چند روز پیش زنی کشته شدن دختر بیست ماهه‌شان به نام ملیکا، به دست شوهر معتادش خبرداد.

عبرت نیوز: چند روز پیش زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 رباط کریم در غرب استان تهران تماس گرفت و از کشته شدن دختر بیست ماهه‌شان به نام ملیکا، به دست شوهر معتادش خبرداد.

 

درپی این تماس، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با حضور در بیمارستانی که ملیکا به  آن انتقال  یافته بود، موضوع را به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای رباط کریم گزارش و با هماهنگی  قضایی جسد ملیکا  را  به پزشکی قانونی منتقل کردند. در مرحله بعدی، مادر کودک به عنوان تنها شاهد حادثه به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

ادامه مطلب........

+ نوشته شده در  پنجشنبه 30 مرداد 1393ساعت 14:03  توسط سلامت 

ماده مخدرصنعتی بنام ماشروم

برخی مسئولان انتظامی و قضایی ازورود جدیدترین ماده مخدرصنعتی بنام ماشروم به کشور خبر داده اند؛ مخدری كه عوارضی خطرناك تر از كراك و شیشه بر جای می‌گذرد

 

 

صحبت از اعتیاد و موادمخدر به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی هیچگاه رنگ کهنگی نمی‌گیرد زیرا هر لحظه با اعلام خبر ورود یک نوع موادمخدر جدید به بازار، نگرانی جدیدی نزد مردم و مسئولان پدید می‌آورد.سیر تطور هر مقوله و پدیده ای را می‌توان به دوره‌های متفاوت تقسیم بندی کرد؛ مواد مخدر و شکل اعتیاد نیر از جمله این مقوله هاست که از این رویه پیروی می‌کند. ماشروم یا «قارچ‌های جادویی» از گروه مخدرهای صنعتی و واحد اندازه گیری آن «برگ» است که به شکل یک برگ کاغذ شامل قطعات کوچک مکعب شکل با ابعاد چند سانتیمتری با قطری به اندازه قطر کاغذ می‌شود.این ماده مخدر بسیار خطرناک دقیقا

شبیه......................

+ نوشته شده در  جمعه 17 مرداد 1393ساعت 21:56  توسط سلامت 

یک ماده مخدر

«ماده مخدر "بی تی" در بین دانش آموزان جولان می‌دهد.»

 

ه گزارش ایسنا،‌ روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار مطلب فوق، نوشت: پدران و مادران باید بشدت مواظب باشند. پان پراگ (بی تی BT) نام محصولی است خطرناک، اما بسیار ارزان که در بسته‌های سبزرنگ و به قیمت کم‌تر از 500 تومان حتی در برخی سوپرمارکت‌ها نیز یافت می‌شود. محصول کشور هندوستان است که مخدرهای مشابه آن نیز در پاکستان و افغانستان تولید می‌شوند و دقیقاً همانند مخدر ناس، از طریق بزاق دهان مصرف می‌شود. هر چند پیش‌تر برخی رسانه‌ها اشاره‌ای به این قبیل ماده مخدر داشتند؛ اما به دلیل برخی کم توجهی‌ها هنوز این مخدر ارزان قیمت برای عمده مردم و جوانان ناشناخته است. مواد اولیه این محصول خطرناک، تنباکو،..........

 

+ نوشته شده در  جمعه 17 مرداد 1393ساعت 21:49  توسط سلامت 

آدرس جلسات نارانان تهران

سلام بانوي عزيز ابتدا يهتون خوشامد ميگم ..

 

نارانان غرب تهران : اتوبان همت _ ورودي شهران _ بين فلكه اول و دوم شهران _ فرهنگسراي تفكر _ سالن اجتماعات ..شنبه ها _ساعت 14_

خيابان كميل _ روبروي پمپ بنزين _ كوچه فولادي _ سراي محله كميل ..شنبه ساعت 14 ..و پنجشنبه ها ساعت 10 ...

تهرانسر شرقي _ پارك شهداي گمنام _ خانه سلامت ...شنبه ها . ساعت 14 .

ميدان بريانك _ خيابان شهيد عرب _ روبروي پارك خانواده _ سراي محله بريانك _خانه سلامت جنب استخر قاسمي ..يكشنبه ها ساعت 14 .

خيابان وليعصر _ خ انقلاب _ امامزاده اسماعيل ..يكشنبه ها ساعت : 14/30 .

خيابان آزادي _ انتهاي استاد معين _ نبش دستغيب _ فرهنگسراي خانه مشق _ قسمت آموزش _اطاق روبروي نمازخانه .17/30

انتهاي امير آباد شمالي _ نبش هفدهم _ مسجد النبي _ سالن اجتماعات ..دوشنبه : 8/30 صبح _ دوشنبه : 11/30 .

خيابان پاستور _ ضلع غربي ميدان پاستور _ دانشكاه جنگ (باشگاه سرباز) دوشنبه ساعت 15 .سه شنبه: ساعت 15 .

بلوار كشاورز _ پارك لاله _ نمازخانه ....دوشنبه ها و . .....چهارشنبه ها ساعت 15 . شهريار _ خ _وليعصر _ خ انقلاب _ امامزاده اسماعيل _ 3 شنبه ها 9/30 .

شهريار _ شهرك بابا سلمان _ داخل حياط _ مسجد صاحب الزمان _ سمت راست زيززمين : 5 شنبه ها 9/30 .

سه راه دهكده المپيك _ پارك افرا _ روبروي فرهنگسراي تهران _ خانه سلامت : سه شنبه ها ساعت 15/30 .

+ نوشته شده در  سه شنبه 7 مرداد 1393ساعت 20:23  توسط سلامت 

سنت پنجم معتادان گمنام

"هر گروه فقط یک هدف اصلی دارد ، رساندن پیام به معتادی که هنوز در عذاب است"

 

انجام هدف اصلی ما به منزله ی قلب خدمت مان می باشد . با هدایت یافتن از یک نیروی برتر مهربان و تمرکز بر روی هدف اصلی مان ،گروه های معتادان گمنام وسیله ای برای انتشار قدرت شفا بخش بازیاب یمی شوند . انجمن معتادان گمنام به منظور نجات معتادان از اعتیاد بنیان گرفته است . اگر ما عقاید یا اهداف دیگری را دنبال می کردیم ،از تمرکز مان روی هدف اصلی کاسته می شد و فعالیت مان رو به زوال می رفت . سنت پنجم از ما می خواهد که باقرار دادن هدف اصلی مان در رأس بقیه میا ئل ،به تمرین اصلی درستی بپردازیم .

 

ادامه مطلب مراجعه شود

+ نوشته شده در  يکشنبه 5 مرداد 1393ساعت 0:47  توسط سلامت 

عوارض مصرف بي‌رويه دگزامتازون

مصرف بي‌رويه دگزامتازون و خطر افزايش آن خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران

داروي دگزامتازون از دسته كورتيكواستروئيدهاي صناعي (كورتون) است كه داراي اثرات بارز ضدالتهابي و ضد حساسيت بوده و باعث كاهش درد ناشي از فرايندهاي التهابي بويژه در محل مفاصل مي‌شود. همچنين سركوب سيستم ايمني بدن را نيز سبب مي‌شود. اين اثرات دارو مي‌تواند اغلب سيستم‌هاي مختلف بدن را نيز تحت تاثير قرار دهد. به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، هر چند كاربرد وسيع داروي دگزامتازون مانند تمام داروها مي‌تواند درمانگر و نجات بخش باشد، از سوي ديگر مي‌تواند عوارضي را نيز بر جاي بگذارد. از آنجا كه كورتون‌ها جز داروهاي پرعارضه محسوب مي‌شوند، توجه دقيق بر مصرف صحيح و آگاهانه آنها و پرهيز از تجويز و مصرف نابجا و بي‌رويه اين داروها از سوي پزشكان و همچنين بيماران بسيار حائز اهميت است. بر اين اساس مصرف اين داروها بايد با تجويز پزشك صورت گيرد و از مصرف خودسرانه آنها جدا پرهيز شود.

..............................................

+ نوشته شده در  يکشنبه 5 مرداد 1393ساعت 0:52  توسط سلامت 

خبر،اولین همایش بزرگ سیانت ازرهایافتگان اعتیاد

¤ بهترین تصاویر زیبا سازی ¤ شکلکهای یاهو ¤ ساخت کد موزیک آنلاین ¤ کد پیج رنک گوگل ¤

اولین همایش بزرگ سیانت از رهایافتگان اعتیاد

 

                       http://cld.persiangig.com/preview/hjyJAUkrUA/DSC00702.JPG

                             ¤ بهترین تصاویر زیبا سازی ¤ شکلکهای یاهو ¤ ساخت کد موزیک آنلاین ¤ کد پیج رنک گوگل ¤

+ نوشته شده در  سه شنبه 14 مرداد 1393ساعت 21:39  توسط سلامت